Producenci
Zwroty i reklamacje
  1. Klient ma prawo do zwrotu Towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Klient jest zobowiązany do odesłania Towaru na następujący adres: ul. Szachowa 1, 04-847 Warszawa. Sprzedawcy niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed upływem tego terminu.
  2. Koszt zwrotu Towaru ponosi Klient (przesyłka kurierska), chyba że Sprzedawca zdecyduje inaczej. Jeżeli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać zwrócony w zwykłym trybie pocztowym, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu na Stronie Internetowej Sklepu.
  3. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  4. Po otrzymaniu zwróconego Towaru, Sprzedawca sprawdzi jego stan i dokona zwrotu płatności Klientowi w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu. Zwrot płatności będzie realizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. W przypadku reklamacji dotyczących Towaru lub realizacji Umowy sprzedaży, Klient może skierować reklamację w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub w formie elektronicznej na adres www.ecoexpert.com.pl. Reklamację należy opisać w sposób szczegółowy, zawierając opis zaistniałego problemu.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Będzie dokładał wszelkich starań, aby rozpatrzyć reklamację i udzielić Klientowi odpowiedzi w możliwie najkrótszym czasie.

Adres do zwrotów: 
Weronika Gładka Gordo Studio
ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa
NIP: 521 314 58 83

Kontakt telefoniczny : +48 509 946 306
Kontakt mailowy: sklep@ecoexpert.com.pl

Zachęcamy do zapoznania się z pełnym regulaminem dotyczącym zwrotów i reklamacji, który jest dostępny na Stronie Internetowej Sklepu. Regulamin ten zawiera dodatkowe informacje i szczegółowe warunki dotyczące zwrotów, reklamacji oraz postępowania w przypadku wadliwego Towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl